Godmorgon i stugan!

Godmorgon!

Här sitter jag nyduchad och dricker kaffe. Försöker peppa till våran konser vi har idag. Jag går som sagt estet musik, och varje år har vi en så kallad "eget val konser" så det taggar jag till idag.
Annars då?
Jag är glad att det är fint väder ute, slipper ha dåligt samvete för att Isola går ute i regn. ( jag vet jag är super larvig....)
Men eftersom våran scen outfit idag ska vara svart, kan det bli LITE varmt.

Jag hoppas jag hinner rida en sväng idag. Skritta ut lite snabbt bara. För i morgon ska jag träna. Hoppas verkligen jag hinner det, vi har ju kvällskonsert med....annars får jag be mamma gå ut och gå med henne. ;)

Nu ska jag cykla en sväng med hunden.
HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0